رهاتل

افتتاح سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات

افتتاح سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.


به گزارش رهاتل به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده افتتاح شد. مشتریان می توانند با رفتن به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش ها و شکایات خویش را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند.


منبع:

1400/11/22
11:08:54
5.0 / 5
686
تگهای خبر: سایت , مخابرات , مشتری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات