رهاتل
مدیرعامل شركت ملی پست مطرح كرد

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان

توسعه فناوری های روز در ارتباط با مشتریان به گزارش رهاتل معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه فناوری های نوین نقشی خاص در تجارت الکترونیک دارند، اظهار نمود:  امروزه بیشتر از ۳۰ درصد از خریدهای اینترنتی کالا و خدمات از راه شبکه مجازی انجام می شود و از آنجایی که شرکت ملی پست پلت فرم تجارت الکترونیک را در اختیار دارد و نیازمند ارتباط پیوسته با مشتریان است به دنبال توسعه استفاده از فناوری های روز است.


رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینکه شرکت ملی پست یک میلیون مرسوله در شبانه روز جابه جا می کند، اظهار داشت: با عنایت به قابلیت عرضه خدمات از راه کدپستی در شرایط کنونی، ۱۷۰ دستگاه دولتی با پست همکاری دارند. این بستری برای توسعه سایر خدمات پستی است. ازاین رو میتوان با استفاده از فناوری های روز تنوع خدمات را بیشتر کرد و از سوی دیگر هزینه ارتباطات پیوسته شرکت پست با مشتریان را با استفاده از ابزارهای جدید ارتباطی کم کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ضمن اشاره به همکاری در تسهیل پروژه های دولت الکترونیک و تلاش در جهت رفع موانع موجود، اضافه کرد: شرکت ملی پست با تدوین قوانین و مقرراتی برای اجرای پروژه های دولت الکترونیک زمینه همکاری بخش خصوصی برای انجام پروژه ها را فراهم می آورد.
سبحانی فر ضمن اشاره به نقش تسهیل گری شرکت ملی پست و وظیفه این شرکت در اسناد بالادستی پیرامون ایجاد پیام رسان و پست الکترونیک اظهار داشت: شرکت ملی پست به دنبال توسعه زیرساخت ها و فرهنگ سازی های لازم است تا با همکاری استارت آپ های بخش خصوصی در ابزارهایی همچون پیام رسان و پست الکترونیک ورود کند تا از این طریق ضمن کاهش هزینه های اطلاع رسانی در استفاده از خدمات پستی از این ابزارها برای فعالیتهای تبلیغاتی هم به بهترین شکل ممکن استفاده گردد.




منبع:

1400/04/07
13:44:36
5.0 / 5
208
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات