ظرفیت های ارتباطی و تبلیغی ایرانسل برای كاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰
ایرانسل در فاصله مانده تا انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت های تبلیغی و حمایتی همچون بستر تلویزیون اینترنتی لنز و بستر تبلیغات پیامکی را در اختیار کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار می دهد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در امتداد عمل به مسئولیت اجتماعی و با هدف ایجاد دسترسی همگانی به برنامه های تبلیغی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، ظرفیت های ارتباطی و تبلیغی خودرا در اختیار فضای انتخاباتی کشور قرار می دهد. از مهم ترین پلت فرم های قابل استفادهی ایرانسل برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، «تلویزیون اینترنتی لنز» است که با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت نام شده و قابلیت پخش زندهی رویدادها، می تواند میزبان پخش زندهی سخنرانی ها و مراسم باشد. همین طور پخش های ویژهی استانی، ایجاد شبکه های اختصاصی تبلیغاتی، ساخت و پخش برنامه های تخصصی مجری محور و مناظره محور، همچون قابلیت های دیگر تلویزیون اینترنتی لنز در روزهای انتخابات است. ایرانسل همین طور با پلت فرم تبلیغاتی «یلوادوایز (Y’ello Adwise)» که به شبکهی گستردهی مشترکان دسترسی دارد، قادر می باشد بوسیله روش های اختصاصی این اپراتور مانند ارسال پیامک انبوه و یا استفاده از اَبَراپلیکیشن «ایرانسل من»، پیام کاندیداهای محترم را به کاربران ارسال کرده و نیز لینک مربوط به صفحات اجتماعی و یا وب سایت های ستادهای انتخاباتی را برای کاربران ارسال نماید. همین طور پلفترم آهنگ پیشواز نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این امکان را در اختیار ستادهای انتخاباتی کاندیدهای محترم قرار می دهد تا پیام ها و صحبت های شان را بعنوان آهنگ پیشواز خط تلفن همراه خود قرار دهند. جزییات دقیق این ظرفیت های ارتباطی و تبلیغی، به اطلاع ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم رسیده و نخستین اپراتور ارائه دهندهی نسل پنج تلفن همراه در ایران، آمادهی همکاری با ستادها در روزهای مجاز تبلیغات انتخاباتی است.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب