رهاتل

كرونا هم جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت

كرونا هم جلوی رشد اختصاص بودجه برای تبلیغات آنلاین را نگرفت باوجود شیوع کرونا، رکود خیلی از صنایع و خانه نشینی الزامی میلیاردها نفر در جهان، صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین نسبت به سال ۲۰۲۰ رشدی ۱۲ درصدی داشت.



به گزارش رهاتل به نقل از سی ان بی سی، بررسی دفتر تعاملی تبلیغات و مؤسسه پی دبلیو سی نشان داده است بعد از یک کاهش مختصر در صرف هزینه برای تبلیغات آنلاین در ابتدای سال ۲۰۲۰، این رقم به صورت کلی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ رشدی ۱۲.۲ درصدی داشته است.
کل رقم صرف شده برای تبلیغات آنلاین در آمریکا در سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۱۳۹.۸ میلیارد دلار بوده است. در عین حال رشد صرف بودجه در این بازار در سال ۲۰۱۹ نسبت به سال ۲۰۱۸ برابر با ۱۵.۹ درصد بوده است.
بخش عمده تبلیغات سال ۲۰۲۰ در ارتباط با خدمات تلویزیون های اینترنتی و سرویسهای استریم، خرید آنلاین و خدمات تحویل کالا و خدمات در منزل بوده است.
مانند سالهای گذشته، بخش زیادی از درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین به ده شرکت برتر فعال در این عرصه رسیده است. این ده شرکت ۷۸.۱ درصد از این بازار را در اختیار داشته اند و درآمد آنها بالغ بر ۱۰۹ میلیارد دلار بوده است. این سهم در سالهای ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ به ترتیب برابر با ۷۶.۶ و ۷۵.۹ درصد بوده است. شرکتهای ردیف ۱۱ تا ۲۵ فعال در این بازار ۶.۲ درصد از این بازار و بقیه شرکت ها ۱۵.۷ درصد از آنرا در اختیار داشته اند. همچون این شرکتهای برتر میتوان به گوگل، فیسبوک و آمازون اشاره نمود.

1400/01/21
11:45:36
5.0 / 5
283
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات