رهاتل

رونمایی از مرکز تماس ابری ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1404

رونمایی از مرکز تماس ابری ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1404 رهاتل: مرکز تماس ابری ایرانسل، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴ رونمایی گردید.


به گزارش رهاتل به نقل از روابط عمومی ایرانسل، جمعه ۴ مهر و در دومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴، «مرکز تماس ابری» ایرانسل، در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، پرده برداری شد. «مرکز تماس ابری» ایرانسل، با تاکید بر زیرساخت های ارتباطی پیشرفته، امکان دریافت، مدیریت و نظارت یکپارچه بر تماسهای ورودی و خروجی را برای سازمان ها فراهم می آورد. این سرویس با ارائه داشبوردهای تحلیلی و امکان گزارش گیری جامع، به بهینه سازی فرآیندهای ارتباطی و افزایش راندمان عملیاتی در سازمان ها کمک می نماید. راهکارهای سازمانی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همگام با تحول دیجیتال و رشد روز افزون خدمات ابری، مرکز تماس ابری را به عنوان یک راه حل نوآورانه و پیشرفته، برای سازمان ها فراهم نموده است تا ارتباطات خودرا به شکل هوشمند، سریع و یکپارچه مدیریت کنند. این سرویس با قابلیت هایی مانند دریافت و ردیابی تماسهای ورودی و خروجی، تحلیل دقیق تماس ها و داشبورد مدیریتی حرفه ای، به کسب وکارها کمک می نماید تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و راندمان ارتباطات خودرا ارتقا دهند. مرکز تماس ابری ایرانسل، با انعطاف پذیری و مقیاس پذیری بالا، گزینه ای ایده آل برای کسب وکارها در مقیاس ها و صنایع متعدد محسوب می شود. بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل با محوریت مجموعه ای از خدمات سازمانی، همگام با فناوری های روز دنیا، بدنبال مدیریت نوین ارتباطات و خلق دنیایی جدید و دیجیتال برای کسب و کار و ارائه راهکارهایی اثربخش و با این حال ساده و مقرون بصرفه، با به کارگیری دانش بومی، تجربه و نگرش خلاق است. چشم انداز تبدیل شدن به شریک تجاری منتخب سازمان ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی کسب و کار و ارائه راهکارهای سازمانی را برای خود تعریف کرده است. همچون مهم ترین محصولات و خدمات سازمانی ایرانسل برای کسب وکارها، میتوان زیرساخت ابری، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، سامانه کشاورزی هوشمند، شبکه اختصاصی نسل پنجم (Private 5G)، سیستم بی سیم واکه، VPN سازمانی، موبایل سازمانی و راهکارهای ویژه دورکاری را نام برد. ایرانسل پیشتر از محصول تجاری «شایا» که خدمات مرکز تماس تجاری را ارائه می کند، رونمایی کرده بود. این محصول هم اینک با ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها، به یکی از برترین ارائه دهندگان این حوزه تبدیل گشته است و «مرکز تماس ابری» نیز در بخش فناوری، پاسخگوی نیازهای نوین این عرصه خواهد بود.

حضور ایرانسل در الکامپ بیست و هشتم

بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، ظهر پنج شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۴، با حضور دکتر ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس حمید فتاحی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، دکتر محسن صدر معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات، مهندس میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر علی حکیم جوادی رییس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، فعالان حوزه فاوا، دکتر بهزاد اقبال خواه رییس هیات مدیره ایرانسل و مهندس علیرضا رفیعی مدیرعامل ایرانسل، در غرفه نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این نمایشگاه افتتاح و اولین پروفایل رسمی eSIM ایران، به شکل رسمی فعال شد. ایرانسل با شعار «جریان ساز آینده هوشمند» در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۴ حضور دارد و آخرین محصولات و موفقیتهای خودرا با محوریت حوزه های اصلی اقتصاد دیجیتال، همچون زیرساخت ارتباطی، توانمندسازی کسب وکارها و ارائه محصولات و خدمات دیجیتال برای تحقق تحول دیجیتال و دولت هوشمند به بازدیدکنندگان، بخصوص جوانان علاقمند به فناوری، ارائه می کند. همین طور ایرانسل، با محوریت استراتژی کلان خود در حرکت از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، طیفی گسترده از خدمات و نوآوری ها را در غرفه خود معرفی می کند. در غرفه ایرانسل، سرویس هایی مانند اینترنت خانگی نسل پنجم (5G-FWA)، اینترنت پرسرعت فیبرنوری (FTTx)، اپلیکیشن ها و خدمات دیجیتال همچون «ایرانسل من»، کیف پول «جیب جت»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه «یلونام» و خدمات یلو، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همین طور سیمکارت های ۰۹۰۰، پرتال حراج شماره های رند و بازارگاه ایرانسل معرفی می گردند. مشترکان ایرانسل می توانند در این نمایشگاه با مراجعه به غرفه پشتیبانی، مشکلات احتمالی خودرا مطرح و پیگیری کنند. بخش ویژه پشتیبانی از مشترکان ناشنوا، «شایا»، شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل و «یارا»، چت بات و ویس بات هوشمند فارسی ایرانسل از دیگر بخش های غرفه است. همین طور شرکتهای در رابطه با ایرانسل همچون گروه اسنپ و ویستامدیا نیز در کنار ایرانسل، در نمایشگاه الکامپ حضور دارند. راهکارهای پیشرفته ایرانسل برای صنایع، شامل اینترنت اشیای صنعتی، مرکز تماس ابری، زیرساخت ابری، سامانه مدیریت ناوگان، واقعیت مجازی و کشاورزی هوشمند در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است. بخشی از غرفه ایرانسل نیز به موضوع هایی مانند پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی و معرفی دوره های آموزشی آکادمی ایرانسل، اختصاص پیدا کرده است. بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه می توانند با کارشناسان منابع انسانی، به شکل مستقیم گفتگو کنند و با آخرین مهلت های شغلی ایرانسل آشنا گردند. در امتداد پشتیبانی از اکوسیستم نوآوری کشور، ایرانسل با پشتیبانی از رویدادهای «الکام پیچ» و «الکام تاکس»، فرصتی ویژه برای ارائه و رشد ایده های استارتاپی فراهم نموده است. هلدینگ ویستا، بازوی سرمایه گذاری ایرانسل، به منظور گسترش زیست بوم نوآوری، از تیم های برتر حمایت می کند. علاقمندان می توانند از ۳ تا ۶ مهرماه ۱۴۰۴، از ساعت ۹ تا ۱۷، در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از غرفه ایرانسل بازدید نمایند.

منبع:

1404/07/05
09:50:45
5.0 / 5
88
تگهای خبر: آموزش , اپراتور , اپل , ارتباطات و فناوری اطلاعات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان رهاتل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب رهاتل
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات

رهاتل: نبض تپنده دنیای ارتباطات و فناوری از دنیای موبایل و اینترنت گرفته تا آخرین دستاوردها در عرصه مخابرات