رهاتل
رئیس هیات مدیره شركت مخابرات ایران:

روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی وایجاد دانش برای سازمان هستند

روابط عمومی ها پیشگامان اطلاع رسانی وایجاد دانش برای سازمان هستند رئیس هیات مدیره مخابرات از روابط عمومی ها بعنوان نخستین پیشگامان اطلاع رسانی یاد کرد و اظهار داشت: تمام کمبودهای پروسه فروش با پاسخگویی صحیح و سریع روابط عمومی ها جبران می شود.


به گزارش رهاتل به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، دکتر محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزش هایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و بصورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه نمایند تبریک گفت. وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه بعنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی اظهار داشت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه های بازار، تکنولوژی، عملیات، راندمان، هزینه و درآمد ارائه می شود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی، بین سازمان و آحاد مردم است. دکتر محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار روابط عمومی ها در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان اضافه کرد: امروزه دیگر روابط عمومی به مفهوم عام و قدیمی نیست، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید شروع و با ایجاد نیاز، به مشتری القا می کنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در حقیقت در کل پروسه فروش، همراه مشتری است. ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهارداشت: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خودرا را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه می دهند و خدمات مبتنی بر خدمات را تولید می کند و تا تحویل به مشتری پیش می برند. در تمام این پروسه و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و پس از آن مسئولیت آنها نیز تمام می شود، اما این روابط عمومی ست که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خودرا از محصول اعلام می کند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا اختتام را بر عهده دارد. وی همین طور اشاره کرد: روابط عمومی بعنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزه های بیرونی شامل سیاسی، حوزه امنیتی، حوزه مشتریان، حوزه اجتماعی، حوزه های توسعه در روابط کشور و بین الملل باشد.

1400/02/28
14:00:00
5.0 / 5
289
تگهای خبر: تكنولوژی , خدمات , دانش , سرویس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات