رفع مشكل كارمند خانم شركت مخابرات به گزارش رهاتل در پی انتشار عكس گریان یكی از پرسنل مخابرات ارومیه در فضای مجازی، كه واكنش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را به دنبال داشت، مشكل این كارمند خانم امروز (شنبه) رفع گردید. به گزارش رهاتل به نقل از ایسنا، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همین زمینه در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشحالم كه امروز لبخند رضایت را در چهره ایشان می بینم. 1396/06/25 21:40:09 5.0 / 5 5168 تگهای خبر: ارتباطات و فناوری اطلاعات , فضای مجازی , اینترنت , مخابرات این مطلب را می پسندید؟ (1) (0) تازه ترین مطالب مرتبط شروع ثبت نام کارگاه های جامع پایتون آکادمی ایرانسل ببینید محدودیت کاربران را حریص تر می کند صندوق بازنشستگی کشوری اطلاعیه داد دستگاههای اجرائی مکلف به استفاده از پیامرسان های بومی شدند نظرات بینندگان رهاتل در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب رهاتل نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۶ بعلاوه ۳