رهاتل

5000 كارمند توییتر ملزم به دوركاری شدند

5000 كارمند توییتر ملزم به دوركاری شدند رهاتل: شبكه اجتماعی توییتر تحت تاثیر شیوع ویروس كرونا به تمامی كاركنان خود دستور داده كه از منزل خود دوركاری كنند.


به گزارش رهاتل به نقل از ایسنا، هم زمان با شیوع گسترده ویروس كرونا در كشورهای مختلف جهان، خیلی از شركتهای بزرگ در امتداد جلوگیری از انتشار بیشتر این ویروس و همین طور حفظ سلامت و بهداشت جامعه، از كاركنان خود درخواست كردهاند كه به صورت دوركاری كار و كارهای موردنیاز مشاغل خودرا از منزل خود و بوسیله اینترنت انجام دهند.
برمبنای گزارشی كه در لوس آنجلس تایمز آمده است، مدیران شبكه اجتماعی توییتر به پرسنل ۵۰۰۰ نفری خود در سراسر جهان بویژه هنگ كنگ، ژاپن و كره جنوبی به شدت سفارش كرده اند كه به هیچ عنوان ترددهای غیر ضروری در سطح شهر نداشته باشند و كار و كارهای خودرا از منزل و بوسیله رایانههای شخصی و اینترنت انجام دهند.
در واقع، دوركاری برای كاركنان توییتر به خصوص در كشورهای پرخطر و درگیر كرونا تبدیل به یك اجبار شده است. قبل از این هم توییتر اعلام نموده بود كه گردهمایی رسانهها كه قرار بود در ماه جاری میلادی در آستین، تگزاس ایالات متحده آمریكا برگزار شود، شركت نخواهد كرد.
توییتر در كنار بسیاری دیگر از شركتها و غول های تكنولوژی، تمامی جلسات، ملاقات گروهی، كنفرانس و همایش های خودرا حداقل تا یك ماه آینده لغو كرده و به برگزاری آنلاین و ازراه دور آنها پرداخته است.




منبع:

1398/12/13
19:23:31
5.0 / 5
3924
تگهای خبر: آنلاین , اینترنت , تكنولوژی , توییتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
RahaTel
rahatel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت رهاتل محفوظ است

رهاتل

مخابرات و ارتباطات